تازه های سایت

کد مطلب: 49000
19. بهمن 1400 - 8:54
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: تدابیر لازم جهت برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌صورت فردی یا خودرویی در نهاوند انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ستاد دهه مبارک فجر شهرستان نهاوند به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، بخشداران و سایر اعضا برگزار شد.

جعفر سلگی در این جلسه که با دستور کار برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار شد، گفت: ضمن انجام تدابیر مقتضی برای برگزاری راهپیمایی به صورت فردی و یا به صورت خودرویی، تابع وضعیت کرونایی و تصمیم ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا هستیم.

وی افزود: راهپیمایی در صورت برگزاری به صورت فردی ساعت ۱۰ صبح روز ۲۲ بهمن از مقابل مسجد شهیدحیدری آغاز و در میدان امام خمینی(ره) سخنرانی انجام خواهد شد.

سلگی با اشاره به احتمال مواجهه با وضعیت قرمز و خطرناک کرونایی اضافه کرد: در این صورت مانند سال گذشته راهپیمایی خودرویی را از مقابل فرمانداری آغاز و به گلزار شهدای باغ بهشت ختم می‌کنیم.

سرپرست فرمانداری نهاوند با اشاره به پیشگام بودن مردم ولایت‌مدار نهاوند در همه صحنه های انقلاب، تاکید کرد: شایسته است ادارات و کلیه مراکز خدماتی در ایام دهه فجر خدمات ویژه ای به مردم شریف نهاوند ارائه نمایند.

وی افزود: در صورت برگزاری راهپیمایی فردی غرفه‌های فرهنگی، اجرای گروه سرود، حضور یگان امداد هلال احمر و هنرمندان و ورزشکاران نیز در مسیر راهپیمایی پیش بینی شده است، همچنین تمام مسیر توسط شهرداری آذین‌بندی شده است.

سلگی با بیان اینکه نماز جمعه بستر مناسبی برای ارائه خدمات به شهروندان و نمازگزاران است، اظهار کرد: امسال با توجه به تقارن ۲۲ بهمن و روز جمعه انتظار داریم در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی شاهد حضور پرشور مردم در نماز جمعه و ارائه خدمات و غرفه های جانبی فعال فرهنگی و خدماتی در نماز جمعه باشیم.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز در این جلسه گفت: مردمی بودن و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی مهمترین ویژگی‌های بارز جشن پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: مردمی بودن و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی مهمترین ویژگی‌های بارز جشن پیروزی انقلاب اسلامی است.

 مختاری افزود: با توجه به شرایط خاص همه گیری بیماری کرونا به صورت لحظه ای با ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در ارتباط هستیم تا تصمیمات لازم برای برگزاری باشکوه جشن ملی انقلاب اسلامی اتخاد شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت:: جشن پیروزی انقلاب، جشنی ملی، فراگیر و متعلق به همه آحاد مردم است و باید به صورت فردی یا راهپیمایی خودرویی زمینه حضور هر چه باشکوهتر مردم در مراسم فراهم شود.

دیدگاه شما