تازه های سایت

کد مطلب: 48939
13. بهمن 1400 - 8:35
نمایشگاه هنرهای تجسمی ارغوان به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: تعدادی از هنرمندان نهاوند در این جشن ملی با به نمایش گذاشتن آثار خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل ادای دین کردند.

امیر بحیرایی اظهار کرد: در این نمایشگاه ۸۰ اثر شامل شش اثر عکاسی سیمین‌دخت صفی، ۱۱ اثر خطاطی زهرا جوادی، پنج اثر مینیاتور مهری کولیوند، دو اثر تذهیب مهناز ایوتوند، شش اثر رنگ روغن مبینا شاهمرادی، ۱۰ اثر طراحی و نقاشی کیمیا بیجنوند،۱۶ اثر رزین فاطمه یعقوبی، شش اثر مجسمه هنرمند روشندل عبدالخالق شاهرخی در معرض نمایش قرار گرفته است.
وی بیان کرد: هم‌چنین هشت اثر طراحی از خانم عارفه حمزه‌ای، دو اثر از فاطمه کاظمی و ۱۷ اثر از دیگر هنرمندان شهرستان در این نمایشگاه در معرض دید همگان قرار گرفته است.
بحیرایی اضافه کرد: در این نمایشگاه از اثر مینیاتور خانم مهری کولیوند با عنوان «نهاوند من» رونمایی شد که این اثر مینیاتور برگرفته از قلعه نهاوند، آثار کشف شده در تپه گیان، لباس محلی نهاوند، آثاری از طبیعت و نمادهای این شهرستان در قالب اثر هنری به تصویر کشیده شده است.
وی در خاتمه تاکید کرد: این نمایشگاه در دهه مبارک فجر از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۱۸ برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام

دیدگاه شما