تازه های سایت

کد مطلب: 48735
21. دى 1400 - 8:39
رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون، تا کنون ۲۶۰ هزار دز واکسن کرونا به افراد بالای ۱۲ سال تزریق شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی‌احسان خویشوند با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون تا کنون ۲۶۰ هزار دز واکسن کرونا به افراد بالای ۱۲ سال تزریق شده است اظهار کرد: از این تعداد ۱۲۵ هزار و ۹۷۷ نفر معادل ۸۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال مربوط به دز اول واکسن بوده‌ند.

وی گفت: همچنین ۱۱۱ هزار و ۲۱۹ نفر معادل ۷۵ درصد جمعیت هدف نیز مربوط به دز دوم و ۲۱ هزار و ۷۹۰ نفر معادل ۱۵ درصد جمعیت هدف نیز مربوط به دز سوم واکسن کرونا بوده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند با بیان اینکه همچنان استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به شهروندان توصیه می‌شود افزود: تزریق واکسن به طور صد درصد فرد را ایمن نمی‌کند لذا به مردم باید رعایت مسائل بهداشتی را در برنامه روزانه خود داشته باشند.

وی با اشاره به شایعه مشاهده ویروس سویه امیکرون در نهاوند گفت: خوشبختانه تا کنون هیچ موردی از این سویه در شهرستان نهاوند مشاهده و یا گزارش نشده و آنچه که طی روزهای گذشته شایع شده بود تکذیب می‌شود.

دیدگاه شما