تازه های سایت

کد مطلب: 48668
14. دى 1400 - 7:45

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی نوید شهردار نهاوند در خصوص ساماندهی به ورودی های شهر و زیباسازی بصری گفت:شهرداری نهاوند اقدام به ساماندهی میدان جانباز واقع در ورودی نهاوند مقابل بیمارستان آیت الله علیمرادیان کرد.

وی افزود:این ساماندهی شامل:تعویض کف پوش ها،فضای سبز،درختان و‌مبلمان شهری و روشنایی می باشد.

یوسفی نوید گفت: ورودی های شهر نیاز به ساماندهی داشته و مدتهاست که به حال خود رها شده اند و در این خصوص با شروع به کار در میدان جانباز و بلوار پرستار شروع کار شهرداری می باشد که با تغییر و ساماندهی ورودی ها آماده استقبال از نوروز و ان شالله با فروکش کردن موج کرونا،مهمانان نوروزی باشیم.

شهردار نهاوند گفت: تابلوهای ورودی نیاز به بازنگری و به روز کردن دارد،اولین تصویری که با ورود مسافرین به چشم میخورد،زیبنده مردم با اصالت نهاوند نیست،برنامه ریزی های انجام شده توسط مدیریت شهری به صورت مرحله ای انجام و ساماندهی ها از ورودی ها شروع میشود تا بتوانیم خدمتی در شأن همشهریان داشته باشیم.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری به رونق گرفتن شهر و سرزنده شدن دوباره نهاوند گفت:ما خدمت را در تمام نقاط شهری تقسیم خواهیم کرد و همه ی نقاط شهر را با هم جلو‌خواهیم برد و مناطق بافت فرسوده و‌کم برخوردار در اولویت کاری ما خواهد بود

 

دیدگاه شما