تازه های سایت

کد مطلب: 48582
5. دى 1400 - 8:04
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: ۹ دی روز بصیرت افزایی و نقطه عطفی در انقلاب اسلامی و حماسه پشتیبانی و حمایت گسترده ملت ایران اسلامی از ولایت فقیه است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دومین جلسه هماهنگی برنامه‌های مراسم ۹ دی، به ریاست سرپرست فرمانداری و باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه، ائمه جمعه شهرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین گروسی نماینده شورای تبلیغات استان در نهاوند، فرمانده سپاه ناحیه، بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

دراین نشست سرپرست فرمانداری نهاوند، حماسه ۹ دی را نماد پشتیبانی و حمایت گسترده ملت ایران اسلامی از ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: ملت با بصیرت ایران در ۹ دی ماه سال ۸۸ به صحنه آمدند و با حرکت خودجوش مردمی به  فتنه و فتنه گران و افرادی که نیت سوء به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند، پاسخ محکمی دادند.

سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: تشریح، تدبین و ساری و جاری کردن افکار و اندیشه‌های حاج قاسم سلیمانی در جامعه از وظایف مهم ما می‌باشد‌.

سلگی اظهار داشت: نکته برجسته و مهم در ۹دی وحدتی بود که همه گروه های معتقد به انقلاب با بصیرت و در سایه منویات مقام معظم رهبری نوع دیگری از وحدت ملی در برابر دشمنان از خود نشان داده و به دفاع از نظام اسلامی پرداختند.

در این جلسه در خصوص برنامه های بزرگداشت حماسه ۹ دی در شهرستان بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهرستان بصورت باشکوه و باحضور آحاد مردم برگزار گردد.

 

دیدگاه شما