تازه های سایت

کد مطلب: 48436
21. آذر 1400 - 8:01
سرپرست فرمانداری نهاوند، گفت:زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح مقابله هوشمند با کرونا در نهاوند فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جعفر سلگی اظهار کرد: با توجه به رویکرد جدید ستاد ملی کرونا مبنی بر طرح مقابله هوشمند با کرونا لازم است زیرساخت‌های لازم در شهرستان فراهم شود.

وی افزود: به منظور تحقق پوشش صد درصدی و اجرای طرح واکسیناسیون برای افراد باقی مانده، به دستگاه‌های اداری اعلام خواهد شد اسامی کارکنان خود را که واکسن زده‌اند به ما اعلام کنند.

سرپرست فرمانداری نهاوند، تصریح کرد:  با توجه به اینکه مجالس ترحیم اغلب در منازل انجام می‌شود به نظر می رسد حضور در مساجد به لحاظ فضای بزرگتری که دارد برای مجالس خانم‌ها بهتر باشد که باید این زمینه بررسی‌های لازم به عمل آید تا در صورت اثربخش بودن با همکاری اداره تبلیغات اسلامی مساجد برای تعیین کار مهیا شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند در خصوص فعالیت استخرهای سطح شهرستان نیز گفت:  قبل از شروع فعالیت لازم است مدیران استخر مجوز لازم را از ستاد کرونا دریافت کرده و اداره ورزش نیز در این خصوص با حضور مسئولین امر جلسات تصمیم گیری را برگزار کند.

سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند در ستاد مقابله با کرونا شهرستان گفت: پرهیز از رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و عادی انگاری بیماری کرونا، بسیار خطرناک و ممکن است باعث اوج‌گیری آمار مبتلایان و تکرار شرایط بحرانی گذشته باشد.

وی با بیان اینکه وضعیت ایجاد شده نتیجه زحمات اعضای ستاد کرونا در شهرستان است؛ افزود: نقش مهم رسانه‌ها در قطع زنجیره کرونا را نباید نادیده بگیریم. رسانه‌ها می‌توانند باانتقال صحیح مفاهیم در قالب فناوری‌های به روز اطلاع رسانی در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی باید در دستور کار باشد، با شروع سامانه هوشمند مدیریت کرونا با عنوان "امید" نظارت ها بر رعایت پروتکل ها بیشتر می شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش هرچه سریعتر نسبت به ایجاد تهویه در کلاس‌ها اقدام نماید و واکسیناسیون دانش آموزان بطور صددرصد باید انجام شود.

سلگی با بیان اینکه  برگزاری مراسمات ختم باید مدیریت شود؛ گفت: مصوبات هر جلسه تا قبل از جلسه بعدی اجرایی شود و هر مشکلی بود به ستاد کرونا شهرستان ارجاع داده شود.

 

دیدگاه شما