تازه های سایت

کد مطلب: 48350
13. آذر 1400 - 9:57
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از شناسایی ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با مرگ سه بیمار در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۳۳ نفر رسیده است.

او  افزود: همچنین با شناسایی ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا به ۳۰ هزار و ۹۸۶ نفر و بیماران سرپایی مثبت نیز به ۹۹ هزار و ۵۳۵ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴۶ نفر بود که ۵۴ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود: ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان همدان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۲ بیمار وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در اسدآباد یک هزار و ۶۴۳، بهار یک هزار و ۵۶۷، تویسرکان یک هزار و ۵۸۰، رزن یک هزار و ۲۳۶، درگزین ۴۱۷، فامنین ۴۱۲ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۴۰ نفر است.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۷۷۵ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۴۴ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۹۹۶ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، شهرستان‌های "ملایر، نهاوند و بهار" در وضعیت آبی و هفت شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی هستند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما