تازه های سایت

کد مطلب: 48314
9. آذر 1400 - 7:31
مدیر آموزش وپرورش نهاوند خبر داد:
تزریق واکسن کرونا برای ۹۵ درصد دانش‌آموزان نهاوند
مدیر آموزش وپرورش نهاوند از تزریق واکسن کرونا توسط ۹۵ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسین دارایی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: طبق گزارش های دریافتی از مرکز بهداشت شهرستان از زمان آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله تا به امروز ۹۵ درصد دانش‌آموزان نهاوند واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی اظهار داشت: فرهنگیان این شهرستان نیز مشارکت خوبی در تزریق واکسن داشته اند به گونه ای که نزدیک به ۱۰۰ درصد فرهنگیان نهاوند دو دز واکسن خود را دریافت کرده اند.

دارایی افزود: از مجموع ۱۵ هزار و ۳۶۵ دانش آموز واجد شرایط تزریق واکسن، ۱۴ هزار و ۶۱۸ نفر یعنی معادل ۹۵ درصد دز اول و ۱۰ هزار و ۲۸۲ نفر معادل ۶۶ درصد نیز دز دوم را تزریق کرده اند.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند از تمامی دانش‌آموزانی که به هر دلیلی نتوانسته اند واکسن کرونا را تزریق نمایند خواست به منظور سلامتی خود، خانواده و افراد جامعه در اسرع وقت با مراجعه به یکی از مراکز واکسیناسیون در سطح شهر و روستا اقدام به تزریق واکسن کنند.

به گزارش عصر همدان، در مجموع در نوبت اول و دوم و سوم تا امروز بیش از دو میلیون و ۲۵۰ هزار دز واکسن در استان همدان تزریق شده است.

 در شهرستان نهاوند نیز تاکنون ۱۲۲ هزار و ۲۷۶ دز نوبت اول، ۹۶ هزار و ۹۹۲ دز نوبت دوم، ۲ هزار و ۲۷۵ دز نوبت سوم و در مجموع ۲۲۱ هزار و ۵۴۳ دز واکسن کرونا تزریق شده است.

دیدگاه شما