تازه های سایت

کد مطلب: 48260
4. آذر 1400 - 19:16

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج نمایشگاه عکسی تحت عنوان اربعین از منتخبین جشنواره عکس اربعین با مشارکت انجمن سینمای جوانان شهرستان نهاوند برگزار شد.

امیر بحیرایی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند ضمن تبریک به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج عنوان نمود که مسابقه عکاسی اربعین در دو بخش حرفه ای و آماتور برگزار شد و این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و از نتایج مسابقه عکاسی اربعین می باشد که از ۱۷۲ آثار از سوی ۳۲ عکاس ارسالی  به دبیرخانه جشنواره تعداد ۳۳ اثر از ۱۲ عکاس منتخب و جهت نمایش در گالری مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره)در معرض دیدعلاقمندان قرار گرفت و از میان این تعداد در دوبخش آماتور وحرفه ای برگزیدگان آن معرفی شدند .

وی با اشاره به ویژگی ها آئین اربعین و رسالت آن در گرامیداشت مقام ایثار و شهادت عنوان نمود از برگزیدگان بخش آماتور آقای احسان فقیهیان و خانمها نرگس خزایی و راحله احمدی و در بخش حرفه ای آقای محمد خسروی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

بحیرایی گفت: این نمایشگاه در قالب ۳۳ عکس از ۱۲ عکاس به مدت یک هفته از تاریخ ۴ الی ۱۱ آذرماه در گالری مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ در معرض دید علاقمندان قرار گرفت .

دیدگاه شما