تازه های سایت

کد مطلب: 48197
29. آبان 1400 - 8:37
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان به صفر رسید به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر «محمد طاهری» افزود:  آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان همدان از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون به سه هزار و ۸۷ نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: همچنین با شناسایی ۹۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا به ۳۰ هزار و ۷۱۷ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۸ هزار و ۶۸۷ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۴۱ نفر بود که ۸۰ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود: ۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۶۶ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۲۴، بهاریک هزار و ۵۵۰، تویسرکان یک هزار و ۵۶۴، رزن یک هزار و ۲۲۷، درگزین ۴۰۹، فامنین ۴۱۰ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۲۹ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۷۳۳ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۰۶ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۹۰۲ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، "کبودرآهنگ و نهاوند" در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی هستند.

دیدگاه شما