تازه های سایت

کد مطلب: 48195
28. آبان 1400 - 15:16
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از اهدای بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب در بین شرکت کنندگان در نماز جمعه شهرستان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امیر بحیرایی در حاشیه این اقدام در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: به مناسبت هفته کتاب و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در بین عموم مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری ستاد نماز جمعه شهرستان اقدام به توزیع این کتاب ها کرد.

وی اظهار داشت: در این اقدام فرهنگی بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب با موضوعات مختلف به نمازگزاران اهدا شد.

بحیرایی افزود: با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی، احیا و ترویج سنت حسنه اهدای کتاب این اقدام فرهنگی انجام شد و امیدواریم در طول سال این برنامه ها تداوم داشته باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در بخش دیگری از سخنانش به دیگر برنامه های این هفته اشاره کرد و گفت: در هفته گرامیداشت کتاب بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی در شهرستان برگزار شده که رونمایی از ۶ کتاب، جشن کتاب و تجلیل از فعالان حوزه ترویج و نشر کتاب از جمله این برنامه ها است.

وی ادامه داد: تجلیل از خادمان برگزیده کتاب و خیرین کتابخانه ساز، برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع کتاب از دیگر برنامه های این هفته است.

بحیرایی گفت: نمایشگاه کتابی با بیش از ۲۰ هزار جلد و ۵ هزار عنوان کتاب با تخفیف ۵۰ درصدی از فردا ۲۹ آبان ماه در محل میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهر نهاوند برپا می شود.

 وی در پایان اظهار داشت: این نمایشگاه فردا با حضور مسئولین شهرستان افتتاح می شود و به مدت ۲۰ روز پذیرای علاقمندان به کتاب خواهد بود.

دیدگاه شما