تازه های سایت

کد مطلب: 48142
24. آبان 1400 - 7:53
در جلسه حلقه صالحین بسیج فرهنگیان نهاوند مطرح شد
کمک برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین از وظایف بسیج فرهنگیان است
مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان گفت: یکی از مهمترین وظایف بسیج فرهنگیان کمک برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جلسه‌ی حلقه‌ی صالحین بسیج فرهنگیان شهرستان نهاوند با حضور رئیس بسیج فرهنگیان استان و شهرستان و مسئولان آموزش وپرورش نهاوند و سرگروه های حلقه های صالحین در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

طیب فریادرس مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان در این جلسه بر لزوم کمک همه جانبه به آموزش و پرورش جهت تحقق اهداف سند تحول بنیادین تاکید کرد.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف بسیج فرهنگیان کمک برای تحقق اهداف این سند بسیار مهم است و همه باید در این راه تلاش کنیم.

فریادرس با تاکید بر اینکه سند تحول بنیادین در واقع فقط متعلق به آموزش وپرورش نیست، افزود: این سند تحول تعلیم و تربیت انقلاب اسلامی است که تحقق بخشی از آن بر عهده ی آموزش وپرورش و بخش بزرگی از آن بر عهده ی سایر دستگاه ها، خصوصاً دستگاه هایی است که به نوعی با تعلیم و تربیت در ارتباط هستند.

مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان افزود: در این راستا دولت نیز با آماده سازی زیرساخت ها که رتبه بندی معلمان نیز بخشی از آن است مسیر را برای تحقق حداکثری این سند آماده می کند.

وی با اشاره به نقش بسیج در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ادامه داد: بسیج در این مسیر با ایجاد جوشش انقلابی و کمک به سیستم برای ماندن در مسیر انقلاب، می تواند نقش خود را ایفا نماید.

فریادرس همچنین تشکیل انجمن ها و پایگاه های تخصصی را نقش آفرینی تخصصی برای تحقق سند تحول بنیادین دانست.

وی در پایان بر تشکیل و فعال نگه داشتن حلقه های صالحین در سطح مدارس و با عضویت معلمان و دانش آموزان تاکید کرد و گفت: نقش سرگروه های صالحین در این زمینه بسیار مهم و اثرگذار است.

دیدگاه شما