تازه های سایت

کد مطلب: 48104
20. آبان 1400 - 7:47
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان نهاوند کاهش پیدا کرده و به زیر ۵۰ درصد رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، غلام‌رضا متین اظهار کرد: در بازه زمانی یک‌ماهه با توجه به واکسیناسیونی که در شهرستان انجام شده آمار بیماران بستری و بیماران سرپایی مبتلا به کرونا درسطح شهرستان تاحدوی کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان این‌که متاسفانه زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان به شدت کاهش یافته است، تاکید کرد: در حال حاضر ۷۸ درصد جامعه هدف شهرستان دز اول و ۵۷ درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و تزریق دز سوم واکسن برای کلیه افراد بالای ۶۰ که از تزریق دز دوم آن‌ها چهار ما ه گذشته نیز در شهرستان آغاز شده است.

متین عنوان کرد: هم‌چنین از جمعیت دانش‌آموزی ۱۲ تا ۱۸ ساله شهرستان که ۱۵ هزار و ۶۲۵ نفر هستند ۸۶ درصد دز اول واکسن و ۴۶ درصد هر دو دز را تزریق کرده‌اند.

وی عنوان کرد: جمعیت هدف واکسیناسیون شهرستان که شامل جمعیت ۱۲ سال به بالا هستند و  باید واکسن کرونا را دریافت کنند ۱۴۷ هزار نفر را شامل می‌شوند و قطعا واکسیناسیون این جمعیت هدف در از بین رفتن این ویروس خطرناک بسیار موثر خواهد بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند ادامه داد: تیم سیار واکسیناسیون ما آمادگی کامل دارد که جامعه هدف بهزیستی که توانایی مراجعه به مراکز واکسیناسیون شهرستان را ندارند با هماهنگی اداره بهزیستی و با حضور در منزل واکسن آن‌ها را تزریق کند.

متین افزود: با توجه به آغاز فصل سرما همه مدارس شهرستان باید به تهویه هوای مکانیکی مجهز شوند و  آموزش و پرورش باید آماری در خصوص شرایط تهویه مدارس ارائه دهد. 

وی در خاتمه تصریح کرد: برگزاری مراسم‌های عروسی در تالارهای پذیرایی بهتر قابل کنترل است از همین روی باید تالارهای پذیرایی شهرستان باید با نظارت بیشتری کنترل شوند.

انتهای پیام

دیدگاه شما