تازه های سایت

کد مطلب: 48069
17. آبان 1400 - 8:11
رئیس مرکز بهداشت نهاوند از تزریق دز سوم واکسن برای گروه های هدف خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۹۳ هزار دز واکسن در این شهرستان تزریق شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی احسان خیشوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تزریق واکسن کرونا در مراکز جامع سلامت نهاوند و مراکز تجمیعی ادامه دارد و تزریق دز سوم نیز آغاز شده است.

وی اظهار داشت: تاکنون در شهرستان نهاوند بیش از ۱۱۳ هزار دز واکسن در نوبت اول تزریق شده است و این روند ادامه دارد.

خیشوند افزود: همچنین تا امروز ۷۹۹۶۵ دز واکسن در نوبت دوم تزریق شده است.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند اظهار داشت: تزریق دز سوم واکسن کرونا جهت افراد بالای ۶۰ سال و مسافرین در شهرستان نهاوند شروع شده است.

وی افزود: طبق اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت افراد بالای ۶۰ سال که دز اول و دوم واکسن خود را از نوع سینوفارم، برکت و یا بهارات تزریق نموده اند با فاصله زمانی ۴ ماه باید نسبت به تزریق دز سوم اقدام نمایند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در محل دانشگاه امید واقع در جنب کمیته امداد نهاوند تسهیلات لازم جهت افراد بالای ۶۰ سال تدارک دیده شده و آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم است.

خیشوند در ادامه اظهار داشت: تاکنون در مجموع دو نوبت در شهرستان نهاوند بیش از ۱۹۳ هزار دز واکسن تزریق شده و این روند ادامه دارد.

وی به واکسیناسیون دانش آموزان اشاره کرد و بیان داشت: از مجموع دانش اموزان نهاوند ۱۳۰۹۷ نفر دز اول را دریافت کرده اند که معادل ۸۳ درصد جمعیت دانش آموزی است.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: همچنین ۵۷۹۰ نفر از دانش آموزان هر دو دز واکسن که معادل ۳۶ درصد است را دریافت کرده اند.

وی در پایان از شهروندانی که هنوز واکسن تزریق نکرده اند درخواست کرد برای دریافت واکسن به مراکز خودرویی و تجمیعی تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند تا هرچه سریعتر جامعه در مقابل این بیماری ایمن شود.

دیدگاه شما