تازه های سایت

کد مطلب: 47951
5. آبان 1400 - 7:51
رئیس هلال‌احمر نهاوند گفت: توسط یکی از افراد خیر شهرستان زمینی به مساحت 5 هزار متر برای احداث پایگاه امداد جاده‌ای به جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه یکی از خیریان نهاوند زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع را به جمعیت هلال‌احمر نهاوند تقدیم کرد.

وی اظهار داشت: این زمین توسط حاج قوام سوری به نمایندگی از خانوادهٔ حاج خانمراد سوری برای احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در سه‌راهی روستای قلعه قباد که با عنوان یادمان شهید خدارحمی نام‌گذاری شده است؛ اهدا شد.

کیانی افزود: در حال حاضر این پایگاه امداد و نجات جاده‌ای به‌صورت موقت و فصلی و در مواد ضرورت فعال می‌شود و با اهدای این زمین می‌تواند به پایگاهی دائمی و مهم تبدیل شود.

وی ادامه داد: این پایگاه جاده‌ای محورهای مواصلاتی مرتبط و منتهی سه‌راه قلعه قباد به سمت بروجرد، ملایر و شهر نورآباد لرستان را در طرح‌های نوروزی، زمستانه و تابستانه و... پوشش می‌دهد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: با اهدا زمین و ساخت پایگاه مجوز فعالیت پایگاه از موقت به دائمی تبدیل می‌شود و باعث پوشش بیشتر این مناطق در حوادث و بحران‌ها می‌شود.

وی بیان داشت: این پایگاه می‌تواند به‌صورت مستمر به حادثه دیدگان جاده‌ای و زمستانی خدمات بدهد و زمان رسیدن امدادگران با حوادث را کاهش دهد.

کیانی ضمن تشکر از خانواده سوری در تأمین زمین پایگاه از خیرین شهرستان برای اعلام آمادگی مشارکت در ساخت پایگاه و کمک به جمعیت هلال‌احمر نهاوند دعوت به همکاری کرد.

دیدگاه شما