تازه های سایت

کد مطلب: 47950
5. آبان 1400 - 7:49
تزریق دز سوم واکسن کرونا برای جامعه هدف در شهرستان نهاوند آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، رئیس و مسئولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهرستان نهاوند با حضور در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ شماره یک نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کردند.

علی احسان خیشوند رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند با اعلام این مطلب افزود: از آنجا که مهمترین راه پیشگیری از انتشار ویروس، تزریق واکسن کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی است لازم است تا همشهریانی که تاکنون موفق به تزریق واکسن نشده اند با مراجعه به پایگاههای تجمیعی واکسیناسیون و مراکز خدمات جامع سلامت نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.

 پیش از این مدیر شبکه بهداشت و درمان، پزشکان متخصص وکادربهداشت و درمان نیز که ۶ ماه از تزریق دز دوم واکسن آنها گذشته است نیز نسبت به تزریق دز سوم اقدام نموده اند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: مهمترین عوامل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تزریق واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی است و بعد از تزریق واکسن نیز شهروندان باید همچنان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

خیشوند در پایان اظهار داشت: شهرستان نهاوند از نظر تامین واکسن و امکانات مورد نیاز مشکلی ندارد و از شهروندان درخواست داریم تا هرچه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

دیدگاه شما