تازه های سایت

کد مطلب: 47830
24. مهر 1400 - 8:30
رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: تا امروز در شهرستان نهاوند بیش از 147 هزار دز واکسن کرونا تزریق شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی احسان خیشوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: کار تزریق واکسن کرونا در مراکز تحمیعی و جامع سلامت شهرستان نهاوند و همچنین خانه های بهداشت ادامه دارد.

وی اظهار داشت: تا امروز 68 درصد مردم گروه هدف که شامل افراد 18 سال به بالا می شوند در شهرستان نهاوند  واکسن کرونا تزریق کرده اند.

خیشوند افزود: در مجموع نوبت اول و دوم تا امروز147 هزار و 433 دز واکسن در شهرستان نهاوند تزریق شده است و این روند ادامه دارد.

وی همچنین گفت: با شروع تزریق واکسن کرونا توسط دانش آموزان بیش از 67 درصد از دانش آموزان نهاوندی نیز واکسینه شدند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند اظهار داشت: بیش از 67 درصد از دانش آموزان گروه هدف شهرستان نهاوند با مراجعه به پایگاههای تجمیعی واکسیناسیون و مراکز خدمات جامع سلامت واکسن خود را تزریق نموده اند.

وی افزود: والدین دانش آموزان 12 تا 18 ساله به منظور ایمن نمودن فرزندان خود می توانند تا قبل از بازگشایی مدارس با مراجعه به پایگاههای تجمیعی واکسیناسیون کرونا و مراکز خدمات جامع سلامت واکسن فرزند خود را تزریق نمایند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: مهمترین عوامل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تزریق واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی است و بعد از تزریق واکسن نیز شهروندان باید همچنان دستورات بهداشتی را رعایت کنند.

خیشوند در پایان اظهار داشت: شهرستان نهاوند از نظر تامین واکسن و امکانات مورد نیاز مشکلی ندارد و از شهروندان درخواست داریم تا هرپه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

شهرستان نهاوند هم اکنون در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

 

دیدگاه شما