تازه های سایت

کد مطلب: 47820
23. مهر 1400 - 14:29
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با فوت ۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۹۴۶ مورد رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری افزود: همچنین با شناسایی ۳۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۹ هزار و ۵۵ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۱ هزار و ۵۳۶ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹۳ نفر بود که ۱۳۴ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود: ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۴۱ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۱۱ و بهار یک هزار و ۴۶۰، تویسرکان یک هزار و ۴۶۸، رزن یک هزار و ۱۵۲، درگزین ۳۸۶، فامنین ۳۹۲ و کبودراهنگ یک هزار و ۴۳۵ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۴۶۰ نفر در ملایر، سه هزار و ۸۱۸ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۳۵۰ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، شهرستان های همدان، نهاوند، اسدآباد ، رزن و درگزین در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان مابقی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

دیدگاه شما