تازه های سایت

کد مطلب: 47775
19. مهر 1400 - 8:22
با فوت پنج بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان همدان به ۲ هزار و ۹۳۱ مورد رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: همچنین با شناسایی ۲۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۸ هزار و ۷۹۶ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۰ هزار و ۲۴۸ مورد رسید.

محمد طاهری افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۹۰۶ نفر بود که ۱۴۰ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

وی تصریح کرد: ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۴۲ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان تاکید کرد: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۴۹۲ و بهار یک هزار و ۴۴۹، تویسرکان یک هزار و ۴۶۱، رزن یک هزار و ۱۳۸، درگزین ۳۸۳، فامنین ۳۹۰ و کبودراهنگ یک هزار و ۴۲۸ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۴۱۹ نفر در ملایر، سه هزار و ۷۶۸ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۲۴۷ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، نهاوند، اسدآباد و رزن در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

دیدگاه شما