تازه های سایت

کد مطلب: 47677
10. مهر 1400 - 7:55
مسئولان راه‌آهن منطقه‌ای برای حل مشکلات ایستگاه راه‌آهن شهر فیروزان نهاوند از این مکان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ایستگاه راه‌آهن شهر فیروزان پس از افتتاح همچنان دچار مشکلاتی است و شهروندان فیروزانی از این شرایط گلایه دارند.

شهروندان می‌گویند چرا مردم باید هزینه اضافه برای پرداخت بلیط به استان کرمانشاه را بدهند و بلیط فروشی به چه صورت است و کجا باید بلیط تهیه کنیم؟

همچنین وجود برخی مشکلات دیگر نیز این طرح را با مشکلاتی مواجه کرده است و هنوز وضعیت روگذرهای جاده روستاهای دهنو و روستای عبدالملکی که در مسیر این خط آهن هستند نامشخص است و معلوم نیست چه زمان این مشکلات حل می‌شود. می‌شود؟

پس از بازدید شهبازی نماینده نهاوند از این ایستگاه به‌صورت سرزده و دیدن مشکلات این خط آهن مدیرکل راه‌آهن منطقه‌ای اراک به دعوت نماینده نهاوند در ایستگاه شهر فیروزان حضور یافت و مسئولان شهرستان برای حل مشکلات این ایستگاه خواستار تلاش بیشتر شدند.

در این بازدید سرزده با توجه به دغدغهٔ مردم شهرستان علی‌الخصوص اهالی فیروزان، طی تماس تلفنی شهبازی با معاونت وزیر و مدیرعامل راه‌آهن کشور، مهندس گوگوچانی مدیرکل راه‌آهن منطقه‌ای اراک جهت بررسی مسائل فوق در ایستگاه فیروزان حضور یافت.

در این بازدید شهبازی با اشاره به اینکه مردم شهرستان هنوز آن‌گونه که باید از این امکانات بهره نبرده‌اند، خواستار عزم جدی در رفع مشکلات موجود شد.

وی اظهار داشت: مشکلات این ایستگاه باید هرچه زودتر حل شود تا مردم کمتر دغدغه داشته باشند.

در این بازدید سلگی بخشدار خزل نیز بابیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته این ایستگاه درروند سامانه بلیط فروشی قرارگرفته خواستار اصلاح رمپ ورود و خروج، نصب تابلوهای راهنما، تعیین تکلیف مالکیت زمین‌های تملک شده و پل‌های احداثی در مسیر شد.

 گوگوچانی مدیرکل راه‌آهن منطقه‌ای اراک نیز گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته علاوه بر رفع مشکلات موجود و با توجه به درخواست شهبازی و کارکنان، وضعیت استخدام نیروها با نگرش بومی گزینی پیگیری خواهد شد.

به گزارش سایت گرو، به نظر می‌رسد برای حل مشکلات ایستگاه راه‌آهن شهر فیروزان نیازمند توجه بیشتر و عزم جدی‌تر مسئولان باشیم تا مردم منطقه از نعمت خط ریلی بهره ببرند.

قطعاً استفاده شهروندان از قطار باعث توسعه هرچه بهتر و بیشتر منطقه نهاوند و زمینه‌ساز پیشرفت صنایع در این بخش خواهد بود که باهمت مسئولان باعث امیدواری بیشتر مردم می‌شود و مسئولان باید هرچه سریع‌تر دغدغه‌های شهروندان در این خصوص را رفع کنند.

با توجه به اینکه هنوز سرنوشت خط آنتنی که ایستگاه آن در شهر نهاوند است و اعتبار تخصیصی یافته و میزان پیشرفت آن مشخص نیست؛ اهمیت رفع موانع ایستگاه فیروزان بیشتر مشخص می‌شود.

دیدگاه شما