تازه های سایت

کد مطلب: 47670
9. مهر 1400 - 12:27
به مناسبت هفته دفاع مقدس دو کارگاه تولیدی از محل اعتبارات خوداشتغالی بسیج سازندگی در نهاوند افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، کارگاه تولیدی مواد شوینده و کارگاه خیاطی صندوق قرض‌الحسنه میعاد روستای شهرک و عدالت روستای رزینی با حضور فرمانده و مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این مراسم گفت: کارگاه خیاطی عدالت برای ۳۴ نفر از اعضای صندوق خود در این روستا اشتغال پایدار ایجاد کرده و تولیدات این کارگاه به شهرستان‌ها، استان‌های هم‌جوار و به کشور عراق صادر می‌شود.

سرهنگ علی مختاری افزود: کارگاه تولیدی شوینده نیز با تولید انواع شوینده و ظرفیت تولید بیش از۵۰۰ لیتر به‌طور مستقیم برای سه تا هشت نفر از اعضای صندوق خود ایجاد اشتغال کرده است.

وی تاکید کرد: این کارگاه آماده انجام سفارشات با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای مجموعه‌های بهداشتی و درمانی و به‌خصوص برای گروه‌های جهادی در سطح استان و کشور را دارد.

به گفته مختاری در این هفته شش کارگاه تولیدی با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات خوداشتغالی بسیج سازندگی و اشتغال‌زایی برای ۱۵۸ نفر در شهرستان افتتاح و ‌به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

دیدگاه شما