تازه های سایت

کد مطلب: 47643
7. مهر 1400 - 8:29
نمایشگاه عکس جاودانه‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس در نهاوند برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امیر بحیرایی در آئین افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس بخشی از هویت ملی ما است، اظهار کرد: هرگز نباید فراموش کنیم که امنیت و سربلندی امروزمان را مدیون کسانی هستیم که از جان و مال خویش گذشتند تا آینده‌ای روشن را برای این مرز و بوم خلق کنند.
 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «امروز زنده نگه داشن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست»، خاطرنشان کرد: توجه به حوزه ایثار و دفاع مقدس و زنده نگه داشتن ایثارگری‌های رزمندگان و نشر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
 

بحیرایی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۴۰ اثر از عکاسان دفاع مقدس در معرض بازدید عموم قرار گرفت، یادآور شد: این آثار با موضوع خاطرات فداکاری‌های رزمندگان جبهه‌های جنگ از بدرقه‌ها، اعزام، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند به نمایش گذاشته شده است.
 

وی همچنین تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه، از سوم مهرماه به مدت هفت روز از ساعت ۸ تا ۱۴ به محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند مراجعه کنند.

دیدگاه شما