تازه های سایت

کد مطلب: 47595
2. مهر 1400 - 1:25
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: با حضور کودکان و نوجوانان مسابقه نقاشی ویژه هفته دفاع مقدس برگزار و به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امیر بحیرایی در حاشیه برگزاری این برنامه گفت: وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدا و معرفی ارزش های دفاع مقدس به نسل نوجوان جامعه است.

وی اظهار داشت: از همه ابزارها به خصوص از زبان هنر باید برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس استفاده کرد به همین دلیل مسابقه نقاشی کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) اداره ارشاد نهاوند برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند افزود: در راستای حمایت از هنرهای تجسمی و تقویت روحیه مشارکت این مسابقه با همکاری آموزشگاه های نقاشی با موضوع دفاع مقدس در رده سنی کودک و نوجوان برگزار شد.

وی بیان داشت: در این مسابقه کودکان و نوجوانان نقاشی های زیبایی از دوران افتخار آمیز دفاع مقدس را به تصویر کشیدند.

بحیرایی گفت: همچنین در این مراسم از برگزیدگان تجلیل و هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.

وی همچنین از اجرای عصر شعر و خاطره گویی با موضوع هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از رزمندگان و شاعران ایثارگر شهرستان خبر داد.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند بیان داشت: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فعالان حوزه فرهنگ و هنر با توجه به ابزار قدرتمند و تاثیرگذاری که در اختیار دارند وظیفه ای بسیار مهم و اثرگزار بر دوش دارند.

بحیرایی افزود: هنرمندان انتقال دهنده این فرهنگ به نسل جدید و جوان هستند که باعث ماندگاری بیشتر و بهتر آن خواهد شد.

وی در پایان گفت: در پایان مراسم از تعدادی از شعرا و فعالان عرصه شعر دفاع مقدس تجلیل شد.

دیدگاه شما