تازه های سایت

کد مطلب: 47591
2. مهر 1400 - 1:21

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دوران دفاع مقدس، تداعی‌کننده استواری کشوری است که با فرهنگ عاشورایی خود مقابل استکبار جهانی و هم‌پیمانانشان ایستاد و با دست‌های خالی، اما با تکیه بر مردم ولایتمدار و مدافع دین و وطن به دنیا نشان داد که آزادگی و سربلندی در گرو ایستادگی است.

ترویج و تقویت فرهنگ دفاع مقدس نه تنها باعث وحدت ملت ایران و تحکیم و تعمیق بیشتر در برابر هر نوع تهدیدات و خطرات می‌گردد، بلکه نشر روحیه ایثار و مقاومت، کشور را از هرنوع طمع دشمنان داخلی و خارجی مصون نگه میدارد.

امروز به برکت خون شهیدان انقلاب و ایثارگری رزمندگان، دفاع از منافع ایران اسلامی فراتر از مرز‌های جغرافیایی رقم خورده و فرزندان برومند ایران در هر نقطه از دنیا که منافع نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاب کند پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در می‌آورند و بحمدالله ره آورد این اقتدار، شکست هیمنه پوشالی نظام سلطه طلب بوده است.

این جانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام خصوصا سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را را به ملت شهید پرور خصوصا خانواده معزز ومکرم شهداء وایثارگران تبریک وتهنیت عرض نموده ودوام توفیقات شما را از آستان حضرت حق ودر پرتو عنایات، ولی عصر (عجل الله تعالی) وتحت فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مسئلت می‌نمائیم.

فرمانده ومسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند

دیدگاه شما