تازه های سایت

کد مطلب: 47573
31. شهريور 1400 - 8:33
فرمانده سپاه نهاوند گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مرکز واکسیناسیون شبانه روزی سپاه شهرستان نهاوند مزین به نام شهید حاج میرزا محمد سلگی به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن‌ همه ما دارند و رزمندگان دوران دفاع مقدس رشادت های بی نظیری از خود نشان دادند.

وی اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی درس بزرگ دفاع مقدس است و وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا و رزمندگان است.

مختاری با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس افزود: کمک مومنانه، فعالیت گروه های جهادی، دیدار با خانواده شهدا، رژه خودرویی، دیدار با امام جمعه، حضور در نماز جمعه از جمله برنامه های این هفته است.

وی ادامه داد: در این هفته ۶ کارگاه تولیدی با ۱۵۸ نفر اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر یک‌ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

فرمانده سپاه نهاوند به موضوع واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: سپاه یک مرکز واکسیناسیون تجمیعی با همه امکانات در هفته دفاع مقدس مزین به نام مبارک شهید حاج میرزا محمد سلگی راه اندازی می کند.

وی افزود: همه امکانات در این‌ مرکز مربوط به سپاه است و تا ساعت ۱۲ شب به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد و روند واکسیناسیون شهرستان را تسریع می کند.

مختاری اظهار داشت: ۶ پایگاه جدید مقاومت بسیج در شهرستان در این هفته با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح می شود.

فرمانده سپاه نهاوند بیان داشت: ۱۰ مرحله رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی در شهرستان انجام شده که ارزش این کمک ها بیش از ۱۶ میلیارد تومان بوده است.

وی به اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: ۷۹۰ نفر از بسیجیان در مرحله اول طرح شهید سلیمانی به کمک کادر درمان رفتند و در تیم های مراقبت، نظارت و در مراکز درمانی به مردم کمک رسانی کردند.

مختاری بیان کرد: ۲۵ بسیجی در مراکز واکسیناسیون پس از فراگیری اموزش ها در کنار کادر درمان در کار تزریق واکسن مشارکت‌ می کنند و حدود ۱۴۰ نفر در انتظامات مراکز واکسیناسیون حضور دارند و به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: در این هفته توزیع لوازم بهداشتی، لوازم التحریر، مواد خوراکی، کمک جهیزیه، کارهای جهادی و عام المنفعه و ویزیت رایگان را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه نهاوند در پایان گفت: ۶ پروژه در قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان در حال اتمام است که از سال گدشته شروع شده و با کار جهادی انجام شده که برای آنها اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

دیدگاه شما