تازه های سایت

کد مطلب: 47561
30. شهريور 1400 - 7:51
رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند از شکستن رکورد تزریق واکسن کرونا در یک روز در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی احسان خویشوند در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با رفع محدودیت سنی برای تزریق واکسن کرونا در نهاوند روند تزریق در مراکز مربوطه شتاب گرفته است.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۳۴ دز واکسن کرونا در پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون و مراکز خدمات جامع سلامت تزریق شد که از ابتدای شروع واکسیناسیون تاکنون یک رکورد محسوب می‌شود.

خیشوند افزود: در همه مراکز روستایی و در سه مرکز در شهر نهاوند کار تزریق واکسن انجام می‌شود و در مرکز تجمیعی اصلی واقع در محل قدیم بخشداری مرکزی نهاوند تا ساعت ۱۸ کار تزریق واکسن انجام می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: تا امروز بیش از ۸۶ هزار ۵۰۰ دز واکسن در نوبت‌های اول و دوم در شهرستان تزریق‌شده است.

خیشوند عنوان کرد: از کلیه افراد گروه هدف واکسیناسیون دعوت می‌شود تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نسبت به تزریق واکسن خود در پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون و مراکز خدمات جامع سلامت اقدام نمایند.

وی بابیان اینکه تزریق واکسن کرونا دانش آموزان متعاقباً اعلام می‌شود، بیان داشت: تا زمان اعلام رسمی و تعیین نوع واکسن، والدین و دانش آموزان از مراجعه به پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون و مراکز خدمات جامع سلامت خودداری فرمایند.

خیشوند افزود: به‌محض اعلام و تحویل واکسن کرونای دانش آموزان از طریق رسانه‌های شهرستان اطلاع‌رسانی و واکسن دانش آموزان در اولین فرصت و با بسیج امکانات لازم تزریق خواهد شد.

وی تأکید کرد: از دانش‌آموزان عزیز و خانواده‌های آن‌ها صمیمانه تقاضا می‌کنیم برای جلوگیری از شلوغی، معطلی و احتمال ابتلا در مراکز واکسیناسیون، صرفاً در زمان نوبت و اطلاع‌رسانی رسمی به مراکز مراجعه و از حضور بدون نوبت جدا خودداری فرمایند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند با توجه به افزایش تعداد پایگاه‌های تجمیعی در شهرستان و افزایش ساعت کاری آن‌ها، مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کرونا می‌توانند تا ۴۵۰۰ دز واکسن در روز را برای گروه‌های مختلف تزریق نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما