تازه های سایت

کد مطلب: 47546
29. شهريور 1400 - 8:12
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروز وظیفه اصلی ما تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برای نسل دوم و سوم انقلاب و جلوگیری از ایجاد شکاف و فاصله بین نسل قدیم و جدید است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در نشست قرارگاه و شورای روشنگری فرهنگی هنری سپاه ناحیه نهاوند ضمن تشکر از فعالیت‌های گسترده مجموعه فرهنگی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهرستان نهاوند در سال جاری به خصوص در انتخابات اظهار داشت: امروز وظیفه اصلی ما تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برای نسل دوم و سوم انقلاب و جلوگیری از ایجاد شکاف و فاصله بین نسل قدیم و جدید است.

وی افزود: امروز اگر بسیجی جذب می‌کنیم در هر سنی و هر قشری، باید برای او برنامه‌ریزی شود و رها نشود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: وظیفه اصلی ما در گام دوم انقلاب این است که با روحیه جهادی و انقلابی در هر پست و مسئولیتی که هستیم و به عنوان یک ماموریت مهم و اساسی در راستای تربیت ۸ میلیون جوان مومن و انقلابی برنامه‌ریزی و تلاش کنیم که در گام دوم انقلاب کادر مدیریتی نظام را تشکیل دهند.

وی ادامه داد: امروز ما میراث‌دار شهدا و نسبت به آینده مسئول هستیم و باید برای تشکیل جامعه و تمدن اسلامی تلاش کنیم و پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت مهدی (عج) برسانیم.

مختاری با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته دشمن در فضای مجازی تصریح کرد: دشمن با ما در فضای مجازی در حال نبرد است و حالت تهاجمی دارد.

وی افزود: امروز دشمن از طریق فضای مجازی در حال تولید شبهات دینی و سیاسی است و ما نباید اجازه دهیم جوانان و آینده‌سازان کشور در فضای مجازی آسیب ببینند و ضمن توجیه و آگاه‌سازی نسبت با خطرات این فضا همزمان امید به آینده را در ذهن جوانان تقویت کنیم و در این نبرد شبکه روشنگری می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند و برای هجمه‌های دشمن طرح‌ریزی و برنامه داسته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ظرفیت فضای مجازی را جدی بگیرید و تولید محتوا و روشنگری کنید چراکه امروز ما به جوانان مومن و انقلابی دغدغه‌مند نیاز داریم و باید از تمام ظرفیت خود در راستای امید آفرینی استفاده کنیم .

وی با اشاره به موضوع مهم واکسن‌هراسی در شهرستان نهاوند اظهار داشت: دشمن با تولید هشتک نه به واکسن توانسته با عملیات روانی بعضی از مردم شهرستان را از زدن واکسن باز دارد و مردم از واکسن زدن ترس داشته باشند، اما وظیفه اصلی ما است که از طرح کد پستی به کد پستی و از منزل به منزل شروع کنیم و به روشنگری و آگاه سازی مردم اقدام کنیم .

در پایان این مراسم فریبا زهره وند به عنوان مبلغ خواهر سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد ‌.

انتهای پیام/

دیدگاه شما