تازه های سایت

کد مطلب: 47514
26. شهريور 1400 - 15:16

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: در دفاع مقدس ابهت ابرقدرتهای غرب و شرق را در هم شکستیم و حماسه آفریدیم.

وی اظهار داشت: در دفاع مقدس بود که دنیا فهمید انقلاب اسلامی از ارزش هایش کوتاه نمی آید و این فداکاری ها باید برای نسل جوان بیان شود.

امام جمعه نهاوند افزود: صدام ابزار دست ابرقدرتها برای نابودی انقلاب اسلامی بود که به برکت صبر و مقاومت شهدا و خانواده ایثارگران در اهداف شومشان ناکام شدند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: ایجاد اعتماد در بین مردم وظیفه مسئولان است و یکی از اولویت های دولت جدید توجه به این مورد عنوان شده است.

حجت الاسلام مغیثی بیان داشت: هرچه این اعتماد بین مردم و دولت بیشتر و قوی تر باشد دولت موفق تر می شود که مبارزه با فساد، خدمت به مردم، کمک به معیشت مردم و در بین مردم بودن باعث تقویت این اعتماد می شود.

وی گفت: خواسته نظام اسلامی در مورد افغانستان‌ داشتن زندگی بدون جنگ و خونریزی و دارای روابط حسنه با همسایگان و پایان آوارگی مردم مظلوم افغانستان‌ است.

دیدگاه شما