تازه های سایت

کد مطلب: 47513
26. شهريور 1400 - 1:49
رئيس مرکز بهداشت نهاوند گفت: تا امروز ۳۹ درصد جامعه هدف در نهاوند واکسن کرونا دریافت کرده اند و در این شهرستان بیش از ۸۰ هزار دز واکسن تزریق شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،علی احسان خیشوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: کارشناسان و متخصصان تاکید دارند زمانی میتوانیم جامعه ای ایمن در مقابل بیماری کرونا داشته باشیم که ۷۰ درصد مردم واکسینه شده باشند.

وی اظهار داشت: در شهرستان نهاوند تا امروز بیش از ۸۰ هزار دز واکسن در نوبت اول و دوم برای گروه های هدف تزریق شده است که عدد بالایی است ولی کافی نیست.

خیشوند افزود: ۳۹ درصد جامعه هدف در نهاوند واکسن دریافت کرده اند و روند واکسیناسیون توسط همکاران ما ادامه دارد.

وی ادامه داد: برای عبور از پیک احتمالی کرونا در آبان ماه نیازمند مشارکت شهروندان در طرح واکسیناسیون هستیم.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: مردم به شایعات فضای مجازی در خصوص عوارض واکسن توجه نکنند چون همه واکسن های استفاده شده مورد تأیید هستند.

وی بیان داشت: از شهروندان درخواست داریم طبق گروه های شغلی پرخطر و گروه های سنی اعلام شده توسط وزارت بهداشت به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن تزریق کنند.

خیشوند اظهار کرد: حتما تاکید داریم شهروندان واکسن خود را دریافت کنند تا بتوانیم از این شرایط خارج شویم و آمارها کاهش یابد.

وی گفت: در ۱۷ مرکز کار تزریق واکسن در نهاوند ادامه دارد و همه مراکز جامع سلامت روستایی و ۳ مرکز در شهر نهاوند تزریق واکسن را برای متقاضیان انجام‌ می دهند.

رئيس مرکز بهداشت نهاوند بیان کرد: هیچ گونه کمبودی در تامین واکسن کرونا در شهرستان نداریم و برای روزانه تا بیش از ۴ هزار دز تزریق واکسن برنامه ریزی کرده ایم.

خیشوند در پایان گفت: علاوه بر مرکز اصلی تزریق واکسن واقع در ساختمان سابق بخشداری مرکزی نهاوند که به صورت صبح و عصر فعالیت می‌کند یک مرکز خودرویی هم در استادیوم علیمرادیان این شهر در عصرها به شهروندان خدمت رسانی می کند.

دیدگاه شما