تازه های سایت

کد مطلب: 47510
26. شهريور 1400 - 1:46
جانشین انتظامي استان، از اجراي طرح ضربتي و عملياتي يگان هاي انتظامي شهرستان "نهاوند"، با محوريت پيشگيري از سرقت و دستگيري 9 سارق و کشف 20 فقره سرقت در يک هفته گذشته در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ "رضا زارعی"، در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي تدوين طرح جامع انتظامي پليس نهاوند در قرارگاه مبارزه با سرقت با محوريت کشف علمي سرقت و همچنين پيشگيري موثر از آن، تيم هاي ويژه اجرايي در يگان هاي انتظامي اين شهرستان تشکيل و اقدامات عملياتي در دستور کار قرار گرفت.

 وي افزود: در این راستا، در يک هفته گذشته اقدامات گسترده اطلاعاتي در سطح حوزه استحفاظي شهرستان انجام و ماموران انتظامي با بهره گيري از ظرفيت هاي سازماني و قانوني همچنين اشرافيت اطلاعاتي کامل و استفاده از شگردهاي خاص و فني پليسي، 9 سارق را شناسايي و در عمليات هاي جداگانه دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

 زارعی صريح کرد: در بازجويي هاي فني صورت گرفته از متهمان، نامبردگان به 20 فقره انواع سرقت اعتراف کردند و 3 دستگاه موتورسيکلت سرقتي نيز کشف و پرونده هاي قضائي جداگانه تشکيل و تحت رسيدگي قرار گرفت.

 جانشین انتظامي استان همدان در پايان با اشاره به این که، در پيشگيري موثر و کار آمد از سرقت، اساسي ترين و کليدي ترين نقش را شهروندان محترم ايفا مي کنند، گفت: احساس مسئوليت و عدم سهل انگاري در خصوص رعايت نکات ايمني و بازدارنده همچنين استفاده از تکنولوژي هاي به روز از جمله، دوربين مدار بسته، سيستم هاي اعلام خطر و دزدگير همچنين اجراي توصيه ها و هشدارهاي پليسي در اين خصوص، از مهمترين اولويت هاي مورد تاکيد براي ايفاي نقش شهروندان در تحقق پيشگيري اجتماعي از جرايم، علي الخصوص پيشگيري از بروز انواع سرقت هاست.

دیدگاه شما