تازه های سایت

کد مطلب: 47494
25. شهريور 1400 - 8:44
شهردار نهاوند با بیان اینکه مردم نیازمند عمل ما مسئولین هستند، گفت: از تمام ظرفیت‌ها فارغ از هر جناحی، استفاده می‌کنیم و امید است بتوانیم با تعامل و همکاری دوستان کم و کاستی‌های شهرستان را برطرف کنیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی‌نوید در آیین تکریم و معارفه شهردار نهاوند اظهار داشت: از اعتماد مردم، استاندار و شورای اسلامی نهاوند تقدیر می‌کنم و امیدوارم این اعتماد را به خوبی پاسخ دهم.

وی با اشاره به اینکه مردم نیازی به حزب و گروه و حرف ندارند و نیازمند عمل ما مسئولین هستند، افزود: از تمام ظرفیت‌ها فارغ از هر جناحی، استفاده می‌کنیم و امید است بتوانیم با تعامل و همکاری دوستان کم و کاستی‌های شهرستان را برطرف کنیم.

شهردار نهاوند با بیان اینکه همدلی و وفاق باعث تحقق اتفاق‌های بزرگ در شهر خواهد شد، اظهار داشت: از تمام نقطه نظرها استفاده می‌کنیم تا مشکل آسفالت معابر و نکات بهداشتی در سطح شهرستان را برطرف می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد، گفت: اعتماد مردم شهرستان برای ما خیلی مهم است و خدمت به مردم ایجاد اعتماد و تحسین می‌کند.

یوسفی‌نوید افزود: نیروهای شهرداری قوی هستند و ما تدوین برنامه کرده‌ایم و جابجایی در سطح شهرداری نداریم و اگر شخصی در شهرداری جا به جا شود به علت کم کاری او خواهد بود.

وی در پایان خطاب به رسانه‌ها گفت: پایان هر ماه اقدامات را به صورت شفاف با اصحاب رسانه در میان خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما