تازه های سایت

کد مطلب: 47493
25. شهريور 1400 - 8:42
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن ۷ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت اخیر در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد طاهری ، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:با شناسایی ۶۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۶ هزار و ۶۴۳ و بیماران سرپایی مثبت به ۸۱ هزار و ۲۶۲ نفر رسید.

او افزود:  با فوت هفت بیمار دیگر ، آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۷۴۸ مورد رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۱۵۵ مورد بود که ۱۸۶ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری اضافه کرد: ۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضع جسمی ۵۶ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین وضع بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۳۵۲، بهار یک هزار و ۳۵۶، تویسرکان یک هزار و ۴۰۵، رزن یک هزار و ۶۰، درگزین ۳۴۸، فامنین ۳۸۰ و کبودراهنگ یک هزار و ۳۶۲ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: تاکنون پنج هزار و ۶۷ نفر در ملایر، سه هزار و ۳۴۵ نفر در نهاوند و۱۰ هزار و ۳۸۹ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، فامنین و تویسرکان در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌ها در وضع قرمز کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/غ

دیدگاه شما