تازه های سایت

کد مطلب: 47374
16. شهريور 1400 - 9:52
رئیس مرکز بهداشت نهاوند با بیان اینکه مشکلی در تامین واکسن کرونا نداریم گفت: تا کنون بیش از ۳۲ درصد واجدین شرایط در نهاوند واکسینه شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی‌احسان خویشوند بعد از امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود تسریع در انجام واکسیناسیون کرونا در شهرستان نهاوند خوشبختانه هیچ کمبودی در تامین واکسن وجود ندارد.

وی گفت: برخلاف تبلیغات سوء برخی مغرضان مبنی بر کمبود واکسن در کشور، خوشبختانه هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و از مردم نیز می‌خواهیم به این شایعات توجهی نکنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند تأکید کرد: از تمام واجدان شرایطی که تاکنون موفق به تزریق واکسن نشده‌اند دعوت می‌کنیم در اسرع وقت با مراجعه به مراکز هفده‌گانه نسبت به این مهم اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۳۲ درصد واجدین شرایط در نهاوند واکسینه شده‌اند و حدود ۶۵ هزار نفر واکسن دریافت کرده‌اند گفت: حدود ۴۳ هزار نفر از این تعداد دز اول را دریافت کرده‌اند و مابقی نیز دز دوم را زده‌اند.

خویشوند افزود: در بین گروه‌های مختلف سنی که تاکنون به مراکز واکسن کووید ۱۹ مراجعه کرده‌اند، افراد ۸۰ سال به بالا بیشترین فراوانی را در بین تمام نفرات واکسینه شده به خود اختصاص داده‌اند.

وی گفت: در حال حاضر علاوه بر گروه‌های سنی قبلی، متولدین سال ۱۳۶۰ و پائین تر نیز برای تزریق واکسن اعلام شده‌اند که لازم است به پایگاه‌های تجمیعی و یا مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند در پایان گفت: همانگونه که قبلا هم اعلام شده تزریق واکسن به معنی عدم ابتلای صد درصدی فرد نبوده و نیست و باید پروتکل های بهداشتی با دقت رعایت شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما