تازه های سایت

کد مطلب: 47328
12. شهريور 1400 - 14:55

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: آمریکا ۲۰ سال در افغانستان جنایت کرد و با وجود صرف هزینه های میلیون دلاری ولی بدون نتیجه افغانستان را با خفت ترک کردند.

وی اظهار داشت: دولت فعلی آمریکا همان دولت ترامپ است و سیاست آنها همان سیاست است و در عمل هیچ فرقی ندارند و دنبال منافع صهیونیست ها هستند.

امام جمعه نهاوند افزود: این خروج مقدمه ای برای خارج شدن کامل آمریکایی‌ها از منطقه است که اگر آنها از این منطقه بروند جهان اسلام نفس راحتی خواهد کشید.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: یکی از مهمترین کارهای دولت جدید؛ ترمیم اعتماد مردم است که این کار به چند اقدام نیاز دارد از جمله اینکه دولت مردان به وعده های داده شده عمل کنند و مردمی و در بین مردم باشند و درد مردم را بدانند.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: رئيس جمهور جدید در همین ابتدای کار دو سفر داشتند و از مناطق محروم بازدید کردند و برای حل مشکلات دستوراتی صادر کردند که اقدامی شایسته بود و انتظار این است که دولت‌مردان با رفتن به داخل جامعه دردها را بشناسند و برطرف کنند و باعث امیدواری و اعتماد مردم بشوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند همه مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و در نوبت خود واکسن بزنند و حتما از ماسک استفاده کنند تا کرونا از بین برود.

امام جمعه نهاوند گفت: در مبارزه با کرونا باید مقررات رعایت شود و باید همه این رعایت ها را داشته باشند تا با عزمی همگانی این بیماری را ریشه کن کنیم.

دیدگاه شما