تازه های سایت

کد مطلب: 47322
12. شهريور 1400 - 12:36
مسئول ساماندهی جهادگران سلامت نهاوند از راه‌اندازی پویش «همدردی کریمانه» در نهاوند به منظور یاری‌رسانی به بهبودیافتگان کرونا خبر داد.راه‌اندازی پویش «همدردی کریمانه» در نهاوند/ یاری بهبودیافتگان کرونایی

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، اکرم حیدری اظهار کرد: به منظور یاری به بیماران کرونایی و بهبودیافته که از بنیه مالی خوبی برخوردار نیست پویشی با عنوان «همدردی کریمانه» به همت گروه جهادی عمار در این شهرستان راه اندازی شده که تا کنون اقداماتی در این زمینه انجام داده‌اند.

وی افزود: در این پویش ابتدا بیماران بهبودیافته‌ای که از نظر مالی ضعیف بوده و توان تهیه غذای مناسب یا دارو ندارند شناسایی و با مشارکت خیرین و یا افرادی که داوطلبانه به پویش پیوسته‌اند نیازهای اولیه آنها تا حد امکان برآورده می‌شود.

مسئول ساماندهی جهادگران سلامت نهاوند گفت: برای بیماران بهبودیافته خارج از بیمارستان، غذای فراسودمند که یک نوع سوپ سبزیجات است توسط بانوان عضو گروه تهیه و در اختیار آنان گذاشته می‌شود و این روند تا دوران بازگشت سلامتی آنان ادامه خواهد یافت.

وی در این خصوص گفت: تا کنون تعدادی از کشاورزان و باغداران برای تامین سیب برای آبگیری به پویش همدردی کریمانه پیوسته‌اند و علاوه بر آن گروه جهادی امامزاده مهدی(ع) نیز در خصوص همکاری با این پویش اعلام آمادگی کرده‌اند.

حیدری در ادامه از همکاری گروه‌های جهادی شهرستان در مراکز واکسیناسیون خبر داد و گفت: ۲۲ نفر از بسیجیان که قبلا در مراکز بیمارستانی فعالیت داشتند برای کمک به کادر این مراکز سازماندهی شدند.

حیدری اضافه کرد: گروه‌های جهادی داوطلب در مراکز واکسیناسیون در امر انتظامات، نوبت دهی و تعدادی نیز به واکسن زدن برای مراجعین همکاری می‌کنند.

وی در پایان گفت: به منظور حفظ سلامت و رعایت پروتکل‌ها تمامی افراد جهادی که در این مراکز فعالیت دارند واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما