تازه های سایت

کد مطلب: 47306
11. شهريور 1400 - 8:16

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مهرداد سلگی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: کارشناسان این اداره از تمامی پرنده فروشی های سطح شهر نهاوند بازدید کردند

وی افزود: به منظور نظارت بیشتر و همچنین احاطه کامل به نحوه عرضه و فروش پرندگان در بازار شهرستان، کارشناسان این اداره به صورت ماهانه از کلیه پرنده فروشی های ثابت و سیار در سطح شهرستان بازدید به عمل می آورند.

سلگی گفت: با توجه به اهمیت بازدید و بررسی و پایش مستمر از مراکز نگهداری از حیوانات به منظور جلوگیری از خرید و فروش و نگهداری حیوانات وحشی حمایت شده، اطلاع از وضعیت سلامت و نگهداری حیات وحش در مراکز غیرمجاز، این برنامه به صورت مستمر انجام و با تخلفات زیست محیطی در این زمینه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: بر اساس مواد قانونی ۱۰،۱۱و۱۲ قانون شکار و صید، مبنی بر ممنوعیت شکار و نگهداری هرگونه حیوان وحشی بدون اخذ مجوز قانونی (غیر مجاز)، مامورین یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند در صورت مشاهده و یا گزارش تخلف در زمینه های فوق با متخلفین براساس موازین قانونی برخورد خواهند نمود.

وی همچنین از شهروندان محترم و دوستداران حیات وحش تقاضا نمود در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش، زنده گیری و نگهداری حیوانات وحشی مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند اطلاع دهند.

دیدگاه شما