تازه های سایت

کد مطلب: 47297
10. شهريور 1400 - 8:28
مدیر توزیع نیروی برق نهاوند گفت: چهار مورد استخراج رمز ارز غیر قانونی در نهاوند کشف شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، منصور ذاکری در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت گفت: در سال جاری به‌دلیل کاهش بارندگی‌ها و افزایش شدید دما ناترازی بین تولید و مصرف به میزان ۱۳ هزار مگاواتی به وجود آمد که موجب اعمال برنامه اضطرار بار و خاموشی‌ها شد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی به دلیل شرایط حاد هیچ‌گاه برنامه قطعی برای مراکز درمانی نداشتیم، افزود: قطعی برق شهرستان طبق برنامه است و اگر قطعی برق غیر از زمان مذکور باشد اتصالی است که رفع خواهد شد.

مدیر شرکت توزیع برق نهاوند بیان کرد: در شرایط کرونایی به دلیل شرایط حاد هیچ‌گاه برنامه قطعی برای مراکز درمانی نداشتیم و همچنین برق بیمارستان‌ها و مخازن آب را به دلیل آنکه مراکز حساسی هستند قطع نکردیم.

وی از افتتاح ۱۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۷۴۹ میلیون تومان در سال ۹۹ خبر داد و اظهار کرد: در سال جاری ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد و در ۶ ماهه دوم امسال نیز ۱۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۶۱ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

ذاکری با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص کشف ۷۱ مرکز استخراج رمز ارز غیرمجاز و جمع‌آوری ۴۲۴ ماینر از ابتدای سال تاکنون در استان همدان، بیان کرد: از ابتدای طرح جمع‌آوری رمز ارز در استان همدان، ۱۳۷ مرکز کشف و ۲ هزار و ۱۳۴ ماینر که چهار مگاوات برق را به خود اختصاص داده بودند؛ جمع‌آوری شده است که کشف چهار مورد استخراج بیت کوین بدون مجوز مربوط به شهرستان نهاوند بوده است.

وی افزود: در شهرستان نهاوند به هیچ واحد استخراج بیت کوین یا رمز ارز مجوزی داده نشده است.

دیدگاه شما