تازه های سایت

کد مطلب: 47284
9. شهريور 1400 - 8:50
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: فردی که با انتشار فیلم در فضای مجازی مردم یک روستا را تهدید و باعث ایجاد رعب و وحشت مردم روستا شده بود دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،سرهنگ احمد ساکی در گفت و گو با خبزنگاران عنوان کرد: فردی در یکی از شبکه های مجازی کلیپی از خود منتشر می کند و در این کلیپ اهالی یکی از روستاهای زرین دشت نهاوند را تهدید می کند که باعث ایجاد رعب و وحشت اهالی این روستا می شود.

 وی اظهار داشت: با انتشار این کلیپ دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات نیروی انتظامی قرار گرفت که سرانجام طی یک عملیات ویژه متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده و با دستور قضایی روانه زندان شد.

ساکی افزود: پلیس به شدت فضای مجازی و حقیقی را کنترل می کند و اگر فردی به خود اجازه دهد با هر اقدام و حرکتی موجب سلب آسایش، تهدید و رعب و وحشت مردم را فراهم کند، با قدرت با فرد متخلف برخورد می شود.

متلاشی شدن باند تهیه و توزیع هروئین در نهاوند

وی همچنین اظهار کرد: با حمایت قاطع و دستور دادستان و همکاری دستگاه قضایی؛ پلیس مبارزه با مواد مخدر نهاوند طی عملیات ویژه طرح پاک سازی یکی از نقاط آلوده شهر نهاوند یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر هروئین را شناسایی و متلاشی کند.

 فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: اعضای این باند از افراد شرور و سابقه دار می باشند.

ساکی بیان کرد: در این عملیات مقدار یک کیلو و ۲۸۵ گرم هروئین و ۱۹٠ گرم شیشه،  سه دستگاه ترازو و چهار عدد قمه کشف و ضبط شد.

وی در پایان گفت: در این رابطه دو نفر متهم نیز دستگیر شدند که با تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل دستگاه قضائی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما