تازه های سایت

کد مطلب: 47238
6. شهريور 1400 - 7:38
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از فراخوان و اجرای طرح «هر پایگاه بسیج، یک کپسول اکسیژن» در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری اظهار داشت: طرح هر پایگاه مقاومت تامین هزینه خرید یک کپسول اکسیژن در سطح پایگاه‌های مقاومت سپاه شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نیاز بیماران بستری در منزل و یا بعد از ترخیص از بیمارستان به کپسول اکسیژن گفت: با توجه به نیاز اساسی بیمارانی که از بیمارستان ترخیص می‌شوند به کپسول اکسیژن و تاثیر آن در بهبودی بیماران، سپاه ناحیه نهاوند اقدام به اجرای طرح «هر پایگاه بسیج، یک کپسول اکسیژن» کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: سپاه شهرستان برای تامین کپسول مورد نیاز برای بیماران نیازمند، طرح هر پایگاه مقاومت تامین هزینه خرید یک کپسول را متقبل شده و بعد از خرید تجمیعی و نگهداری در سپاه شهرستان به صورت امانت به متقاضیان نیازمند واگذار و بعد از بهبودی عودت داده می‌شود.
 
وی گفت: از خیرین بزرگوار شهرستان درخواست دارم که ما را در اجرای این طرح یاری کنند و کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۳۳۱۴۳۵۱۱۵۰۴۵۴۵۱ بانک سپه (انصار سابق) یا شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۵۵۶۶۵۲۲۴ به نام داود علی بخشی، شبا IR۴۲۰۶۳۰۳۳۱۴۰۳۵۱۱۵۰۴۵۴۵۰۰۱ و یا به حوزه‌های مقاومت و یا پایگاه‌های مقاومت تحویل دهید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما