تازه های سایت

کد مطلب: 47237
6. شهريور 1400 - 7:37
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: ۵ شکارچی غیرمجاز امروز ۵ شهریورماه ۱۴۰۰ در منطقه شکارممنوع گرین نهاوند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مهرداد سلگی افزود: دو نفر از کارشناسان  محیط زیست این شهرستان به اتفاق پرسنل پاسگاه نیروی انتظامی گاماسیاب با هماهنگی دادستان  پس از چندین ساعت تعقیب و گریز ۵ شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار کبک نموده بودند دستگیر و با تجهیزات و وسایل تحویل پاسگاه نیروی انتظامی گاماسیاب گردیدند.

وی با بیان اینکه این شکارچیان با خود سلاح شکاری حمل می‌کردند، اظهار داشت: در حین دستگیری متهمان ۲ قبضه سلاح شکاری ، ۴ لاشه کبک و۲ دستگاه دوربین شکاری کشف و ضبط گردید.

سلگی تصریح کرد: با توجه به کشف ۴ لاشه کبک و اسلحه  در خودرو و وسایل متهمان ، متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان شهرستان تقاضا داریم که به منظور حفظ گونه‌های جانوری  از هرگونه آسیب، شکار و تهدید حیوانات در طبیعت خودداری کنند و اجازه ندهند متخلفین در مناطق شهرستان اقدام به شکار کنند تا گونه‌های جانوری با مخاطره روبرو نشوند.

دیدگاه شما