تازه های سایت

کد مطلب: 47198
3. شهريور 1400 - 8:52
امام جمعه نهاوند گفت: سبک زندگی شهیدان باهنر و رجایی الگو و نمونه‌ای ارزشمند برای همه اعصار است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در آیین غبارروبی گلزار شهدای شهرستان نهاوند به مناسبت هفته دولت با اشاره به سبک زندگی شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: سبک زندگی شهیدان باهنر و رجایی الگو و نمونه‌ای ارزشمند برای همه اعصار است؛ چراکه این دو بزرگواردر همه دوران زندگیشان اخلاص، متانت، تواضع و گذشت را سرلوحه خود قرار دادند.

وی افزود: تقوی و ساده‌زیستی این دو شهید والامقام، یکی از دلایلی است که باعث دوچندان شدن مقام و منزلت این بزرگواران نزد مردم شده است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به تبلور سبک زندگی بزرگان و شهدا و سرداران شهید گفت: در پرداختن به سبک زندگی چهره‌های مهم مذهبی ایرانی، اسلامی و انقلابی در برنامه‌های ملی و مذهبی اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: یکی از موضوعات بسیار مهمی که در زندگی فردی و اجتماعی و مادی و معنوی انسان تاثیر بسزایی دارد، ساده زیستی است که از نظر فرهنگ دینی هم یکی از ارزش‌های متعالی به حساب می‌آید و شهیدان این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند .

مغیثی ابراز داشت: شهدای گرانقدر ما و از جمله آنها سردار رشید اسلام حاج میرزا محمد سلگی راه شهیدان باهنر و رجایی را ادامه دادند و نمونه بارز یک شخصیت ساده زیست بودند .

وی خطاب به مسئولین گفت: ما مسئولین باید ویژگی‌های رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، ساده‌زیستی و تقوا و مردم داری را در دستور کار خود قرار دهیم و برای رضای خدا و خدمت به خلق تلاش کنیم .

انتهای پیام/

دیدگاه شما