تازه های سایت

کد مطلب: 47189
2. شهريور 1400 - 7:45
در راستای متحول کردن آموزش عالی در نهاوند، نماینده این شهرستان با معاون علمی رئیس جمهور دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی نماینده مردم شریف نهاوند با ستاری معاونت علمی فناوری ریاست جمهور و صالحی عمران ریاست دانشگاه فنی وحرفه ای کشور در خصوص مشکلات اموزش عالی در نهاوند دیدار کرد.

 در این دیدارها که کاظمی ریاست مرکز استانی دانشگاه فنی و حیدری ریاست دانشکده فنی نهاوند نیز حضور داشتند دستاوردهایی برای ارتقای آموزش عالی شهرستان و همچنین مرکز نوآوری نهاوند محقق شد.

 شهبازی در خصوص نتیجه این دیدارها گفت: مقرر شد ۴۰۰ میلیون تومان به حساب دانشکده فنی حاج حشمت جهت توسعه مرکز نوآوری نهاوند وحمایت از طرحهای نوآورانه این مرکز واریز شود.
 
وی افزود: همچنین اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان ازطرف پارک علمی فناوری ریاست جمهوری جهت تجهیز مرکز نوآوری مستقر در دانشکده فنی حاج حشمت شهبازی نهاوند از دیگر دستاوردهای این دیدار بود.

نماینده نهاوند در مجلس اظهار داشت: اختصاص دو رشته مهندسی کامپیوتر (ویژه دختران) و کاردانی حسابداری مالی(پسران و دختران) به مجموعه رشته های دانشکده فنی نهاوند از دیگر نتایج این دیدار بود.

وی ادامه داد: تخصیص یک میلیارد تومان وام کم بهره به ۲ طرح فناورانه از هسته های فعال مرکز نوآوری نهاوند و معرفی به بانک عامل از دستاوردهای این دیدار بود که در این خصوص نهاوند رتبه اول استان می باشد.

شهبازی همچنین از موافقت با جذب ۱۰۰۰ دانشجو در ترم تابستان در واحد خواهران و برادران به صورت کاملا مجزا و جذب ۵۰۰ دانشجو از ۱۴ استان کشور در دانشکده فنی حاج حشمت شهبازی نهاوند به صورت مجازی برخط و برون خط خبر داد.

وی در پایان گفت: همه برای توسعه آموزش عالی شهرستان باید تلاش کنیم و اميدواريم نتیجه این دیدارها و گرفتن امکانات و اعتبارات باعث پیشرفت جامعه علمی شهرستان شود.

دیدگاه شما