تازه های سایت

کد مطلب: 47068
23. مرداد 1400 - 7:46
رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: همه همشهریانی که سن بالاتر از 50 سال دارند برای تزریق واکسن به مراکز جامع سلامت مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو علی احسان خیشوند گفت: افراد بالای ۵۰ سال که تاکنون موفق به تزریق واکسن نشده اند میتوانند با مراجعه به پایگاههای تجمیعی و مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان نهاوند واکسن دریافت نمایند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه بهترین راه مقابله با ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن می باشد لازم است کلیه افراد بالای ۵۰ سال حتی در صورت عدم دریافت پیامک از طریق سایت وزارت بهداشت به پایگاههای تجمیعی مراجعه کنند.

خیشوند ادامه داد: این پایگاه ها شامل پایگاه شماره یک واقع در بخشداری قدیم، پایگاه شماره دو عصرها به شیوه خودرویی در استادیوم علیمرادیان و پایگاه شماره ۳ در مدرسه ابتدایی شهید طالبیان قرار دارد و همچنین شهروندان می توانند به مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه نمایند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: با توجه به اعلام گروههای سنی بعدی جهت تزریق واکسن در روزهای آینده حضور به موقع افراد در پایگاهها و مراکز خدمات جامع سلامت در تسریع واکسیناسیون شهروندان بسیار موثر است.

وی بیان داشت: کار تزریق واکسن کرونا در بیش از 17 مرکز تجمیعی و جامع سلامت در شهرستان در حال انجام است.

 

دیدگاه شما