تازه های سایت

کد مطلب: 47041
20. مرداد 1400 - 8:35
نشست خبری سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه شهرستان نهاوند با اصحاب رسانه به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در این نشست گفت: نقش رسانه ها و خبرنگاران در جنگ نرم و خنثی کردن هجمه دشمنان بر ضد انقلاب، نقش مهم و اثرگذاری است.

وی افزود: دشمنان با پخش شایعات و انتشار اخبار کذب به صورت روزانه بر علیه مسئولان را در دستور کار دارند.

 سرهنگ مختاری اظهار داشت: هدف دشمن از این اقدامات فاصله انداختن بین مردم و انقلاب و نا امید کردن مردم است.

 وی گفت: خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم می توانند با ارائه اخبار صحیح و پاسخ به شایعات باعث امیدبخشی به مردم و نشاط آفرینی در جامعه شوند.

وی بیان داشت: طرح شهید سلیمانی همچنان تداوم دارد و ۳۰ نفر از بسیجیان در مراکز تزریق واکسن فعالیت دارند تا روند واکسیناسیون شهرستان سریع تر شود.

مختاری گفت: در زمان کرونا نیز گروه های جهادی در بخش کرونا بیمارستان های شهرستان فعالیت داشتند و با کادر درمان همکاری خوبی داشتند.

فرمانده سپاه نهاوند بیان کرد: ۱۳ مرحله رزمایش کمک مومنانه در شهرستان اجرا شده است و بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی در قالب این طرح در سطح شهر و روستاهای نهاوند توزیع شده است.

مختاری اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی از سال گذشته با بکارگیری ۷۵۰ بسیجی شروع شده است و در حال حاضر هم مشغول فعالیت و کمک به مراکز واکسیناسیون در مراکز ۱۶ گانه هستند.

وی افزود: در دهه محرم نیز رزمایش کمک مومنانه اجرا می‌شود و شامل اقلام خوراکی،  بهداشتی، نذر خون و کمک به کادر درمان است که در سطح حوزه ها و پایگاه ها اجرا می شود.

مختاری گفت: در سال گذشته ۵ پروژه و امسال ۶ پروژه عمرانی و خدماتی در سطح مناطق محروم شهرستان توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انجام شده و در حال اجرا است.

وی بیان داشت: با تلاش این قرارگاه مشکل آب آشامیدنی چند روستای نهاوند حل شده است و چند روستای دیگر نیز تا پایان سال مشکل شبکه آشامیدنی آنها حل خواهد شد.

دیدگاه شما