تازه های سایت

کد مطلب: 47039
20. مرداد 1400 - 8:32
فرماندار نهاوند با بیان اینکه در حوزه گردشگری بخشی از ظرفیت‌های شهرستان را فعال کرده‌ایم گفت: البته هنوز در این حوزه ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که امیدواریم در آینده شاهد شکوفایی این حوزه باشیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توفیقات شهرستان نتیجه و حاصل کار جمعی بوده است اظهار کرد: خبرنگاران نیز با قلم خود بستر کار را برای فعالیت مسئولین فراهم کردند.

وی با بیان اینکه متاسفانه حوادث طبیعی و کرونا طی سه سال گذشته خدمت بیشتر به مردم را تحت شعاع خود قرار دادند افزود: ما بخش عظیمی از توان و فرصتمان را برای عبور از بحران کرونا و سیل صرف کردیم اما علی رغم این مشکلات بیشترین خدمات صورت گرفته به مردم طی این مدت انجام گرفته است.

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به اجرای طرح‌های عمران شهری مانند بام نهاوند و پیاده‌راه سعدی افزود: طرح‌های عمران شهری که به اجرا درآمدند همه از مصوبات سالهای گذشته بود که به علت مشکلات راکد مانده بودند و ما با یاری خدا و با هدف خدمت به مردم شهرستان آنها را به انجام رسانده و در این راه سختی‌های زیادی کشیدیم.

وی گفت: در حوزه عمران شهری همه ظرفیت‌ها در کنار شهرداری و مجموعه شورا قرار گرفت تا ما توانستیم طرح‌هایی را که در تاریخ نهاوند کم‌سابقه بوده‌اند اجرا کنیم.

ناصری افزود: البته اجرای پروژه بام نهاوند نتیجه تلاش‌های جمعی و به ویژه شهرداری نهاوند و حمایت خبرنگاران بود که امیدواریم در آینده توسعه آن تداوم پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه سعی شده از ظرفیت‌های موجود شهرستان مانند بخش گردشگری به نحو احسن استفاده شود گفت: ما در حوزه گردشگری بخشی از ظرفیت‌های شهرستان را فعال کرده‌ایم و البته هنوز در این حوزه ظرفیت‌های خالی زیادی وجود دارد که امیدواریم در آینده شاهد شکوفایی این حوزه باشیم.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه رسانه‌ها باید در راستای تولید و نشر خبرهای سازنده و تامین منافع عمومی گام بردارند، اظهار کرد: در این زمینه خوشبختانه خبرنگاران شهرستان با حمایت از برنامه‌های مسئولین گام مهمی در موفقیت برنامه‌ها داشته‌اند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم همراهی خبرنگاران با مسئولین شهرستان گفت: با توجه به جایگاه خبرنگاران در هدایت افکار عمومی و فرهنگسازی در جامعه لازم است در حوزه تولید و مصرف برای ایجاد شهری پایدار و ایجاد فرهنگ شهروندی تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما