تازه های سایت

کد مطلب: 47037
20. مرداد 1400 - 8:25
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند، گفت: حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مهرداد سلگی در آئین تجلیل از خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و سالروزشهادت جان‌گداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر عرصه اطلاع رسانی، این روز مبارک را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری و جامعه اطلاع رسانی این شهرستان تبریک گفتند.

وی اظهار داشت: بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در حوزه حفاظت از محیط زیست شهرستان نهاوندهمواره از این ظرفیت درراستای تحقق اهداف عالیه سازمان بهره برده ایم.

وی در ادامه افزود: حس مسئولیت اجتماعی این وظیفه را بر گردن تشنگان اطلاع رسانی نهاده است تا از هیچ ناملایمتی نهراسند و دغدغه ها و مشکلات مردم جامعه را تا زمان مرتفع شدن از سوی مسئولین پیگیری نمایند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند در ادامه افزود : سپاسگزاریم از حضور شما عزیزان  و به پاس رسالت قلم و پاسداشت کرامت انسانی ، فعالیتهای صادقانه و کوشش های بی شائبه و بی دریغی که شما بزرگواران در عرصه اطلاع رسانی که همواره یار و یاور محیط زیست  شهرستان نهاوند بوده اید.

وی با بیان اینکه همکاری و تعامل سازنده کلیه نهاد ها و مردم با اداره محیط زیست در حفظ منابع طبیعی بسیار موثر است، گفت:توجه به محیط زیست یکی از شاخصه های توسعه پایدار در کشور است.

سلگی تاکید کرد: بی توجهی یا کم توجهی به محیط زیست، مشکلات زیست محیطی عدیده ای را برای موجودات زنده به همراه خواهد داشت.

در ادامه این مراسم ، هرکدام از خبرنگاران حاضر در این نشست نیز به بیان پیشنهادات و راهکارهای مختلفی پرداخته و خواستار رسیدگی توسط مسئولین شدند.

در پایان این دیدار،  از فعالان رسانه ای شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایا از طرف ریاست محیط زیست شهرستان نهاوند تقدیر به عمل آمد.

دیدگاه شما