تازه های سایت

کد مطلب: 46945
12. مرداد 1400 - 8:43
با فوت ۴ نفر دیگر، آمار درگذشتگان ناشی از کووید ۱۹ در استان همدان از ابتدای همه گیری تاکنون به ۲ هزار و ۳۶۷ نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در مجموع با ۵۶۸ مورد جدید تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به ۵۲ هزار و ۱۳۸ نفر و بیماران بستری مثبت به ۲۰ هزار و ۲۳۵ رسیده است.

طاهری بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا‌ی  یک هزار و ۱۰ مورد بود که ۲۰۷ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۱۲ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند و حال ۴۳ بیمار مبتلا به کرونا وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۹۳۸، بهار یک هزار و ۷۰، تویسرکان یک هزار و ۱۰۳، رزن ۸۳۹، درگزین ۲۹۸، فامنین ۳۳۶ و کبودراهنگ یک هزار و ۱۰۵ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین تاکنون سه هزار و ۷۹۶ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۴۸۷ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۷۸۹ نفر نیز در شهرستان همدان و خارج از استان ۴۷۴ مورد مثبت گزارش شده است.

انتهای پیام/د

دیدگاه شما