تازه های سایت

کد مطلب: 46862
5. مرداد 1400 - 9:05
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از غرق شدن جوانی 18ساله در يکی از رودخانه های اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ احمد ساکی در تشريح اين خبر بيان داشت: روز گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز فوريت های پليسی 110 مبنی بر وقوع غرق شدگی در يکي از رودخانه های اين شهرستان، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

 وی افزود: با حضور گشت انتظامی در محل و با بررسی های به عمل آمده مشخص شد که جوان 18ساله نهاوندی در يکي از رودخانه های شهرستان مشغول به شنا بوده اما متاسفانه به علت عدم آشنايی با مهارت های شنا و همچنين وجود گل و لای در کف رودخانه غرق شده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تصريح کرد: در ادامه دستگاه های امدادرسان در محل حاضر و پس از تلاش زياد و جستجو، جسد اين جوان را از کف رودخانه خارج کردند.

 این مقام انتظامی در پايان اين خبر با ابراز تاسف از اين حادثه تلخ خاطر نشان کرد: از شهروندان گرامي درخواست مي شود هيچ گاه به مهارت شنای خود اعتماد نکرده و از شنا در محل های ممنوعه که فاقد موارد ايمنی لازم هستند جدا پرهيز کنند چرا که اين گونه اتفاقات ناگوار و جبران ناپذير در نتيجه يک لحظه غفلت يا يک حادثه جزئی همچون گرفتگی ناگهانی عضلات بروز پيدا مي کند، لذا همواره توصيه هاي ايمني از سوی کارشناسان مربوطه را در نظر گرفته و در اين خصوص احساس مسئوليت کنند.

دیدگاه شما