تازه های سایت

کد مطلب: 46698
22. تير 1400 - 8:43
جلسه‌ي شوراي آموزش وپرورش شهرستان نهاوند به ریاست ناصری فرماندار نهاوند و با حضور حجت الاسلام مغیثی امام جمعه و سایر اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، این جلسه با اولویت پیگیری و بررسی دستگاه های ذیربط براي جذب حداكثري دانش آموزان پيش‌دبستاني، همكاري دستگاه هاي اجرايي شهرستان در جهت توسعه آموزش هاي مهارتي، همكاري برای ديواركشي مدارس فاقد ديوار شهر نهاوند، بازگشايي سالن ها و فعاليت هاي ورزشي دانش آموزان در ايام تابستان  و  تعيين ميزان شهريه كلاس هاي تابستاني و مدارس نمونه دولتي در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.

 فرماندار نهاوند در شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: مدیران دستگاه‌ها، ازجمله آموزش و پرورش از مجریان و نیروهای ستاد انتخابات نهادهای خود که در جریان برگزاری انتخابات حضور و مسئولیت داشته اند،  قدردانی نمایند.

ناصری با اشاره برگزاری امتحانات پایان ترم مدارس گفت: امتحانات پایان ترم مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی به خوبی برگزار شد و گزارشی مبنی بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان امتحانات دریافت نکردیم.

وی در خصوص ثبت نام دانش آموزان پیش دبستانی در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: بخشداران و دهیاران پای کار باشند و دانش آموزان پیش دبستانی را شناسایی و کمک نمایند تا تمامی این دانش آموزان درسامانه ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مدارس حصار و دیوار ندارند و باتوجه به اینکه این مهم می‌تواند خطر ساز باشد، گفت: حصار مدارس یکی از مهمترین اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد که این کار به کمک نوسازی مدارس انجام می شود و برای آن یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

 فرماندار نهاوند گفت : در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی در شهرستان و فضا برای فعالیت های ورزشی، مجوز بازگشایی سالن های ورزشی را صادر خواهیم کرد.

وی در خاتمه افزود: در بحث شهریه ها افزایشی نداشته ایم و با مدیران مدارس متخلفی که هزینه ها را افزایش دهند، برخورد خواهد شد.

 

دیدگاه شما