تازه های سایت

کد مطلب: 46574
13. تير 1400 - 8:49
حاجیه خانم منیژه کیانی مادر شهیدان احمد و محمد رضا کیانی در جوار رحمت الهی آرام گرفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شمع وجود یکی دیگر از مادران شهدا که بر ساکنان این سرزمین نور و امید می‌بخشید خاموش شد و مادر شهیدان کیانی به فرزندان شهیدش پیوست.

اگر کمی دقت و توجه کنیم به بزرگی و عظمت این مادر شهید بیشتر واقف می‌شویم؛ مادری که چند دختر و دو پسر داشته است، دو پسری که جگرگوشه‌اش بوده‌اند و با همه‌ی خوشی‌ها و سختی‌ها بزرگشان کرده است و هر روز با بزرگ شدنشان هزاران امید و آرزو کرده و برایشان برنامه‌ها داشته است.

اما جنگ که می‌شود و امنیت اسلام و این سرزمین به خطر می‌افتد، غیرتش اجازه نمی‌دهد که شاهد تاراج کشور باشد و اجازه می‌دهد تا نهال‌های وجودش به جبهه بروند و حماسه‌سازی کنند.

احمد و محمدرضا چندین سال در جبهه هستند تا اینکه احمد در زمستان ۶۵ و محمدرضا در زمستان ۶۶ پر می‌کشند و داغ فراق پسران بر قلب زجرکشیده مادر می‌نشیند.

همه‌ی مادران برای روزگار پیری دل به پسرانشان می‌بندند، ولی دو پسر حاجیه منیژه در دوران پیری و کهولت در کنارش نبودند و او سالیانی قبل‌تر آنها را در راه خدا و برای عزت و عظمت این مردم فدا کرده بود.

امروز این فراق به پایان‌ می‌رسد و دو دسته‌گل شهیدش او را در آغوش خواهند گرفت تا در جوار رحمت حق باشد.

درگذشت این مادر عزیز که دو فرزند دلبندش را در راه خدا و برای عزت این کشور تقدیم نمود را به خانواده معظم و معزز ایشان و به همه‌ی خانواده‌های شهدا و ایثارگران تسلیت و تعزیت عرض می‌نمائیم و از خداوند متعال برای آنان صبر و اجر مسئلت می‌کنیم.

خداوند روح این مادر بزرگوار را با حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) و اولیاء طاهرین و در جوار قرب الهی و همنشین با فرزندان شهیدش محشور کند و رحمت و مغفرتش را نصیب او فرماید.

مراسم تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان کیانی در گلزار شهدای گیان برگزار شد.

تقدیم به روح پاک این‌ مادر مهربان و فرزندان شهیدش فاتحه و صلوات

دیدگاه شما